Kalite Döküman Yönetim Sistemi

KALİTE DÖKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ

Kalite Döküman Yönetim Sistemi elektronik ortamda kalite faaliyetlerinin ve dokümanlarının takibinin yapılmasını sağlar. Kalite Yönetim Sisteminde, yapılan değişiklikler ve işlemlerle ilgili verilerin takip ve kontrolü, Kalite Yönetim Temsilcisi ile çalışanları tarafıdan yapılır. Dokümanların güncel kalması ve kurum tarafından takip edilebilir olması sağlanır. Kalite Yönetim Sistemi, yapılan kalite faaliyetlerinin kurum içerisindeki iletişimini, izlenmesini ve kontrolünü sağlar. Kalite yönetim sisteminden yapılan belge taleplerinin imza süreçleri Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinden yürütülür. İmza süreci tamamlanan belgeler kullanılmak üzere sistemdeki yerlerini alırlar.

Menüyü Kapat